میترسم از پوشک گرفتن دخترم، سخته؟

۳ پاسخ

الان وقتش نیست بزار دوسال ونیم بگیر نه خودت اذیت میشی نه بچه من ازروی تجربه بهت میگم

باید بزاری دخترت خودش همکاری کنه من پسرم جیش داره میگه پی پی داره ولی میکنه بعد میگ جیش اییی یی

منم خیلی

سوال های مرتبط