۴ پاسخ

من پریودم خیلی نامنظم شده

من ۱ آبان پریود شدم تا ۵ آبان .یک بار هم بیشتر اقدام نکردم الان لکه دیدم

منم والا موندم بعد پریودیم ک تموم شده بازم لک دارم نمی‌دونم دلیلش چیه

لک لانه گزینی

سوال های مرتبط

هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
پسرم👶🏻🖤 پسرم👶🏻🖤 قصد بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری