سلام خانما پرتقال واسه رفلاکس بده

۳ پاسخ

سلام بله اسیدیه

هر چیزی ک اسدیه وبه اصطلاح باعث ترش کردن خودمون میشه برای رفلاکس بده

اره دیگه زیر یکسال ندیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان دوردونه 😚 مامان دوردونه 😚 هفته سی‌وسوم بارداری