۵ پاسخ

یکی دست یکی پا برابعضیا سبکه ولی پسرم تب کرد

دوتاس.عوارضی نداره

دوتا هست هیچ عوارض خاصی هم نداره سبکه خیلی

هیچ عوارض برا من نداشت حتا تب هم نکرد خداروشکر

سبکه حتی بهداشت ب پسر من استا هم نداد گفت نیاز نیس تب نداره.ولی من بخاطر دردش استا دادم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی