۶ پاسخ

دوتاست یکی دست یکی پا اسونم. هست اذیت نمیکنه

یادم نیست چند تا بود ولی خیلی راحت بود

اگه پنوموکوک نزده باشی دوتاس و گرنه یکیه من از بهداشت برا دخترم پرسیدم گفت زدمو یه دونه تو دستش داره

دوتاس و اینکه سبک هست تب نداره
البته بعضی ها میگفتن بعد چند روز بچشون تب کرده خیلی کم

اگه اشتباه نکنم اینجا دیدم میگن دوتاس یکی پا یکی دست سخت نیست

شنیدم دو تاست و سبکه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان کیاراد مامان کیاراد ۱ سالگی