۳ پاسخ

من امروز رفتم زدم دو تا تزریقیع دست راست و پای راستشو زد

دوتا تزریقی

دوتا تزریقی.یدونه دست یدونه ران.اگر تو دوماهگی پنوموکوک رو زده باشی براش.

سوال های مرتبط

مامان پِسته🤰😎🧒🧿🫀 مامان پِسته🤰😎🧒🧿🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی