۴ پاسخ

نه همون اول ازمایش دادم مشخص شد تیروئیدم بالاس بعد اون فقط ازمایش تیروئید دادم

ازمایش خون دادم فقط ،ازمایش ارثی اولین باره میشنوم

من آزمایش کلی دادم همون آزمایشی که کنار آزمایش قند میگیرن.
و متاسفانه تیروئید گرفتم الان قرص میخورم🫤

عزیزم من ازم خون کشیدن آزمایشtsh
همین بود فقط

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد