من هنوز امروز ازمایش دادم جوابشو هفته دیگه میدن
من فروردین ازمایش دادم ۳ و نیم بود دکتر گفت بالاست، دارومو بیشتر کرد. ۳ هفته پیش ازمایش دادم شده بود ۱و نیم دکتر گفت خوبه. این هفته ازمایش دادم شد ۳ دوباره🤐🤐 حالا هفته بعد مجدد باید ازمایش بدم
فکرکنم تو این ماه ها باید بین ۲/۵ تا ۳ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.