عزیزان هم هفته من ازمایش تیروئید این چندروز دادین ؟؟؟عددش چندبود؟؟؟؟

۳ پاسخ

من هنوز امروز ازمایش دادم جوابشو هفته دیگه میدن

من فروردین ازمایش دادم ۳ و نیم بود دکتر گفت بالاست، دارومو بیشتر کرد. ۳ هفته پیش ازمایش دادم شده بود ۱و نیم دکتر گفت خوبه. این هفته ازمایش دادم شد ۳ دوباره🤐🤐 حالا هفته بعد مجدد باید ازمایش بدم

فکرکنم تو این ماه ها باید بین ۲/۵ تا ۳ باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری