۳ پاسخ

اره من از ده ماهگی دادم ب بچه ها

زنجبیلش زیاد نباشه اشکال نداره

هل دادم ولی تا به حال زنجبیل ندادم

سوال های مرتبط

مامان دلبندم🫶 مامان دلبندم🫶 ۱۷ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی