۶ پاسخ

۲۸ هفته ای خودت خبر نداری کی بچت بدنیا میاد😂 مگه دکتر نمیری

بهمنی بدنیا میاذ🤗

من 16 اردیبهشت هستم وگفتن 23 بهمن
ولی دقیق همون روز نمیشه

احتمالا اول بھمن

من سزارینی ام اخر برج ده طبیعی هم میشه ۱۳ ۱۴ برج ۱۱

با منی دیگ

سوال های مرتبط