و من ک امروز تکونش کامل حس کردم 😍

۸ پاسخ

خیلی خوبههههه من وقتی تکون میخوره انقد قربون صدقش میرمممم😍😍 عاشقشم😫🥰😢

اخی🥺

خداروشکر گلم

عزیز دلم تبریک میگم بهترین حس دنیاس🫠♥️

خداحافظش باشه🥰

عزیززززم
خیلی حس خوبیه. دختر من خیلی شیطونه. از صبح فقط داره تکون میخوره.الانم داره میزنه به قسمت سمت چپ شکمم 😁

اخیی بسلامتی 😍🤭

ای جانم
خدا حفظش کنه واست ❤️

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان حسین اقا مامان حسین اقا ۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد