۵ پاسخ

ربطی ب جنسیت نذاره ک

من ۳ روز از پریودم گذشته بود بتام ۱۳ هزار بود همه میگفتن دوقلو ولی تک قلو هست😂جنسیتم احتمال دوتاشو زدن باید صبر کنم تا انومالی
پس اصلا ربطی ب بتا نداره بعضی بچه ها زود تشکیل میشن بتاشون تا پریود بعدی زیاده
بعضیا نزدیک ب موعد پریود تشکیل میشن بتاشون کمتره

تورو خدا هنوز نیومده به جنسیت فکر نکن...انشالله سالم و سلامت باشه جنسیتی که خدا میده و خودت دوست داری یکی باشه

شایددوقلوباشن

سلام از بتا نمیشه تشخیص داد

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هفدهم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه جان🌱 مامان رقیه جان🌱 هفته سی‌ام بارداری
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ ماهگی