۱ پاسخ

من بچم همین شیر میخوره دکتر گفت قطره بی بی کر عصرها ده قطره بهش بده ک یبوست نگیره ...شما از کی این شیر رو میدی ..بالا میاره ..حساسیت داشت یا ن

سوال های مرتبط

مامان آنیا جون مامان آنیا جون ۹ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۳ ماهگی
مامان پناه 🥹 مامان پناه 🥹 ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی