خانوما من از الان عرق کاسنی بخورم بد نیست؟

۵ پاسخ

میگن شیر مادرو کم میکنه . راسته ؟؟

من از ماه پنج هفته ای دوبار یک فنجان

من از همین حدودا شروع کردم روزی نصف فنجون با آب میخورم

ماه نهم مجازه بخوری اونم در حد ی فنجان صبح ناشتا، بازم از دکترت بپرس

نیازی نداره .اگه گرمی خوردی بخور

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری