عرق سرد می‌تونه از زایمان باشه؟🙄😐😐😐😐😐

۶ پاسخ

منم این روزا همع چی رو میخام به زایمان ربط بدم 😂

اره می تونه

اره اگر با انقباض باشه

من ک دم ب دیقه عرق میکنم

من فکر میکنم از عفونت باشه یه مدت سرماخوردم تا یه هفته اینجوری بودم

من که همش خیس عرق بودم

سوال های مرتبط

مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی