۵ پاسخ

منم همچین حسی دارم ولی همه میگن است ببر که بزرگ بشه پدرتو در میاره الان که کوچولو و بی آزاره

چشم بهم بزنی بزرگ شده
من انقد دلم برا روزا اولش تنگ شده🫠🥺

من همیشه میگم دیربزرگ شوتاازاین لحظه هالذت ببرم چون دیگه بچه نمیخوام دلم تنگ میشه 😂😂😍😍😍

منم بچه ام الان ۲۷روزه اس میگذره تموم میشه 🤦😂

لذت این روزای کوچولو بودنشو ببر که همش خاطرست

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان پناهم🍓 مامان پناهم🍓 ۸ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد