۴ پاسخ

اره والا منم گفتم اگر خطا میزنه پس چرا دکترا استفاده میکنن...همین برند بود

اینم یعنی گفت بهترین برند چه میدونم

منم خواستم برم تفنگی بگیرم .لوازم پزشکی چون همسرم میشناختن گفتن که خطا میده ..واسه همین مدل دیگه دادن بهمون قیمتشم ۲۵۰بود

خب یه چیز معمولی تر بگیر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان 💞ارغوان 😇 مامان 💞ارغوان 😇 ۱۰ ماهگی
مامان آوُش🩵🧿 مامان آوُش🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد