سلام مامانا کسی از این شربت به بچش میده؟

تصویر
۴ پاسخ

من میدم ۲ونیم سی سی

دکترنوشت یا همینجور میدی؟

سلام آره به دختر ۷ ساله ام میدم

اره من به پسرم میدم
کمخونی فقر آهن داشت دکتر نوشت براش

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی
مامان محمدسبحانم 💙🩵 مامان محمدسبحانم 💙🩵 ۲ سالگی