۹ پاسخ

کلا برای ما همه چی ضرر داره،ماها مثل مامانامون نیستیم که همه کار میکردن همه چی میخوردن تهشم بچه شون سالم بود

خطرحتما سقط نیست که ممکنه آدم بعداافتادگی رحم بگیره

کیسه آبت فشار میاد نکن

اره گلم

کلا خطر ناکه از اول تا آخر

از اول بارداری تا اخر بارداری خطر داره

اره دیگه در اون حدم خوب نیست
نه به یسریا که پاشونو کج میذارن میان اینجا اه و زاری میکنن نه به شما😂

اره که خطر داره !!!

کلا خطر داره

سوال های مرتبط

مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
بلند کردن اجسام سنگین در بارداری مجازه؟

📌بلند کردن اجسام سنگین تو بارداری می‌تونه به کمرت، شکمت و حتی سلامت جنین فشار بیاره با رعایت چند نکته ساده می‌تونی از درد، آسیب و خطرات احتمالی جلوگیری کنی

❓وزن مجاز برای بلند کردن اجسام در بارداری چقدره؟
✅ تا زمانی که احساس فشار، درد یا ناپایداری نداری می‌تونی اجسام سبک رو بلند کنی
✅ به طور کلی توصیه میشه از بلند کردن اجسام بالای ۱۰ کیلوگرم خودداری کنی

❓چرا بلند کردن اجسام سنگین خطرناکه؟
❌ فشار به کمر و ستون فقرات که می‌تونه باعث کمردرد شدید بشه
❌ فشار به شکم و رحم که احتمال انقباضات رحمی و زایمان زودرس رو بالا می‌بره
❌ به‌هم خوردن تعادل و افزایش خطر زمین خوردن

❓چه کارهایی رو بهتره انجام ندی
❌ جابه‌جایی وسایل سنگین مثل مبل، کمد یا جعبه‌های بزرگ
❌ حمل بچه‌های بزرگ‌تر
❌ جارو زدن و تی کشیدن طولانی
❌ حمل کیسه‌های خرید سنگین

❓اگه مجبور شدی جسمی رو بلند کنی چی؟
✅ زانو بزن و با صاف کردن پاها بلند شو
✅ جسم رو نزدیک بدنت نگه دار
✅ حتما از دیگران کمک بگیر یا از وسایل کمکی استفاده کن
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری