کیا افسردگی بعد زایمان گرفتن

۴ پاسخ

بپرس کی نگرفت؟😁

من.

من
تا یکسالگی همش اظژراب اینوداشتم ماهلینو ازم بدزدن خاب ک بودیم یهو توخاب بیدارمیشدم دنبال ماهلین میگشتم

من هنوزم خوب نشدم😔

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان شازده ها🩵🩵 مامان شازده ها🩵🩵 ۲ سالگی
مامان ساحل وسوگند مامان ساحل وسوگند ۳ سالگی