من 🤚
همه😁
۳ ماهه گرفتم
من.🖐️
من دوزه گرفتم ولی بعد اینکه از دسشویی میاد بیرون پی پی میکنه خیلی بده
من خیلی وقته گرفتم
من🙋♀️
روزا میگه شبا میخوابه بی بی میکنم تا صب
پسرم خودش بازکرد پوشکشو
من ۳ ماهه گرفتم
من گرفتم اما شباهنوز جیش می کن مجبورم پوشک کنم
۲سال و ۴ ماهگی گرفتم
من نزدیک دوماهه گرفتم
من الان هشت ماهه گرفتم
من گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.