کیا از پوشک گرفتن ؟

۱۵ پاسخ

من 🤚

همه😁

۳ ماهه گرفتم

من.🖐️

من دوزه گرفتم ولی بعد اینکه از دسشویی میاد بیرون پی پی میکنه خیلی بده

من خیلی وقته گرفتم

من🙋‍♀️

روزا میگه شبا میخوابه بی بی میکنم تا صب

پسرم‌ خودش بازکرد پوشکشو

من ۳ ماهه گرفتم

من گرفتم اما شباهنوز جیش می کن مجبورم پوشک کنم

۲سال و ۴ ماهگی گرفتم

من نزدیک دوماهه گرفتم

من الان هشت ماهه گرفتم

من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کامیار و لیانا مامان کامیار و لیانا ۲ سالگی