#پوشک#شیرخشک
بهترین سن از پوشک گرفتن؟؟

۸ پاسخ

باید بچه آمادگی داشته باشه
دخترمو یک سالو شش ماه گرفتم
پسرمو دو سالگی

هر بچه ای یک جوره

دخترم دو هفتگی یاد گرفت
پسرم یک هفته

اما یک ماه خونه کسی نرفتم

نباید اجبار بشن بچه ها باید یواش یواش بهشون بگی تا بفهمن
پسرمو ۱سال ۹ماهگی‌از شیر گرفتمش ۱هفته سختش شد ولی پوشک توی خونه نمیکنم چند وقتی هست
واسش قصری گذاشتم چند دقیقه یکبار‌می‌بردمش کارشو‌می‌کرد
ولی الان ۱ماهی هست دیگه بهم‌میگه منم میبرمش بعضی وقتی هم خودش میره کارشو انجام‌میده‌میاد
بچه ها بام متفاوت‌هستن همه‌بچه ها یک‌جور نیستن

سن ملاک نیس
ملاک امادگی بچس

میگن ۲تا ۴ سالگی

من شنیدم از ۲ سال و نیم به بعد عضلاتشون توانایی نگه داشتن ادرار و مدفوع رو کامل بدست میاره و بهتره بعد از اون شروع کنید

من هنوز نگرفتم

امروز شروع کردم

من تا الان نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان شازده ها🩵🩵 مامان شازده ها🩵🩵 ۲ سالگی
مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پنبه(جانا) مامان پنبه(جانا) ۳ سالگی
مامان کامیار و لیانا مامان کامیار و لیانا ۲ سالگی