منم هنوز نگرفتم دیروز بردمش توالت دستشویی نمیکنه اصلا
خیلی ولی میارزه به نظرم این سختیا
من هنوز نگرفتم
برعکس راحته فقط باید بزاری امادگی پیدا کنه
برامن خیلی اسون بود
یه بازی روگوشیم داشتم
دسشویی داشت میرفت دسشویی بعد از اون یاد گرفت تو بیبی هم جیش داشت میگفت مامان جیش دارم دیگ کاملا یاد گرف
خصوصا اگه آمادگی نداشته باشه😩
منکه نابود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.