چه قدر از پوشک گرفتن سخته😩

۶ پاسخ

منم هنوز نگرفتم دیروز بردمش توالت دستشویی نمیکنه اصلا

خیلی ولی میارزه به نظرم این سختیا

من هنوز نگرفتم

برعکس راحته فقط باید بزاری امادگی پیدا کنه

برامن خیلی اسون بود
یه بازی روگوشیم داشتم
دسشویی داشت میرفت دسشویی بعد از اون یاد گرفت تو بیبی هم جیش داشت میگفت مامان جیش دارم دیگ کاملا یاد گرف

خصوصا اگه آمادگی نداشته باشه😩
منکه نابود شدم

سوال های مرتبط

مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ سالگی