اره خیلی سخته من 18 ماهگی گرفتم پلی هنوز در گیر شبم
خیلی الان من از دی گرفتم پی پی شو نمیره دستشویی
میره قائم میشه
میگه مامان پی پی دارم هر چقدر هم میگم بریم دستشویی قبول نمیکنه
آره خیلی من روز چهارمم اما امروز پوشک کردم پریود شدم توان ندارم دیگه
من که شکست خوردم. ی ماه گرفتمش دخترم اذیت شد. یوبس شد از بس پی پی شو نگه میداشت. بلز میگفت پوشک ببند بعد باز اسهال میشد و بالا میورد. تصمیم گرفتم سه سالگی بگیرم
اره خیلی روز چندمی
خیلی حتی از نوزادی سخت تره بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.