۵ پاسخ

خیییییییلی سخته از پا افتادم دیگه😟

هرچیزی سختی خودشودارع منم پنج ماهه ازپوشک گرفتم

منم خیلی خسته شدم روز چهارم همچنان تو شلوارش جیش میکنه

واقعا شاخ غول میشکنی کار بزرگیه ,خسته نباشی

آره حوصله وصبر میخاد

سوال های مرتبط

مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کامیار و لیانا مامان کامیار و لیانا ۲ سالگی