سونو انومالی وزن نی نی تون چقدر بود 🥰🌹

۱۵ پاسخ

۲۳۷ بود

من خیییلی زود رفتم
۱۶ هفته و پنج روز😐

اون موقع ۱۵۷ بود.🥺♥️

هفته ۲:۱۸روز۲۳۹
سرویکسم ۳۴

۲۴۵ بود

214بود

۲۳۰ بود سرویکسم پایینه انگار درد دارم🥲

۲۹۰ فکر کنم

240 بوده

۲۳۰ بود

۲۵۵ گرم خداروشکر 🧿🫂
از شما چقدر بود ؟

۱۹۸ گرم

۲۵۰

232 گرم

۲۵۵ گرم

بود220

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد