خانما میشه تو فرنی شیر پاستوریزه ریخت ؟

۴ پاسخ

ازشش ماهگی فقط توی غذا مجازه
بعد ازیکسالگی به عنوان نوشیدنی میتونه بخوره

نه عزیزم یا شیرخشک یا شیرخودت

نه عزیزم تایک سالگی شیرپاستوریزه یامحلی ممنوعه برای بچه ها

تا یکسالگی شیر مجاز نیست باید شیر خشک یا شیر خودتو بریزی اونم آخر سر وقتی سرد شد

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی