کاش زودتر زایمان کنم خسته شدم

۳ پاسخ

منم همینو میگفتم الان ک زاییدم میگم کاش باردار بودم😕

واقعا منم بشدت آرزو دارم این روزا هر چه زودتر به خیر و خوشی تموم‌ بشه واقعا خستم

پس من چی بگم خواهر🤕🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان محمدبسام مامان محمدبسام ۸ ماهگی