خانما لثه گیر چ شکلش خوبه؟

۳ پاسخ

جای دست داشته باشه که بچه بتونه بگیره دستش
تو فریزر بزاری یخ بزنه برای وقتایی که بچه لثش التهاب داره

من چیکو‌گرفتم از اونا که توش اب داره میزاری فریز

من مچی خریدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی