سلام کسی ۱۰ هفته هست اینجا .. چ علائمی داره

۵ پاسخ

من هیچ علائمی ندارم

من عزیزم هیچی‌دلم برنمیداره ک بخورم عوق میزنم فقط میوه میتونم بخورم مدام خستم😩

از هفته ۱۰ فقط بیزاری از غذا
میاد سراغم یا تکرر ادرار توشبا

حالت تهوع و...

سلام عزیزم تلگرام گروه زدم برای خانم های اقدام به بارداری و خانم های باردار خاستی بگو عضوت کنم اونجا راحت تر میشه حرف

سوال های مرتبط

مامان 🧸غنچه🧸 مامان 🧸غنچه🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری