اینم نی نی کوچولوی من در سونوی انتی
فدات مادر

تصویر
۷ پاسخ

دختره

انشالله هرچی هست سالم و عاقبت بخیر باشه هرچی باشه قلب مادرشه

اخی عزیزم خدا حفظش کنه هفته چندم رفتی انتی

اوووخدااا چقد نازه ماشاالله
احتمال داد دکتر

جنسیتشو نگفتن؟

ای خداااا 🥺🥺🥺

اوخوداا🥺💕

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اهورا🫠💙 مامان اهورا🫠💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل👼🏻🫀 مامان قندعسل👼🏻🫀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری