اینم اولین سونوی من و نی نی☺️

تصویر
۱۵ پاسخ

مباركت عزيزم برام دعا كن قسمت منم بشهه

اوخی عزیزم چه کوچولو بوده

ای خوداااآ😍
چه کوچولوی نازی انشالله سالم‌بعلش کنی

قبلش شما نرفته بودی سنو؟

عزیزم چن میلیمتر بود اندازه جنین؟

ببخشید شما سونوگرافی کجارفتید؟کارشون خوبه؟

شکرخدا منم فردا میرم دعام کن

چند هفته رفتید برای قلب؟

وای چ کوشولو😍خدا براتون حفظش کنه انشاالله یه روز بیای بگی اینم عکس منو خود نی نی
برای هرکی منتظره باردار شدنن دعا کن یکیشم من چون میگن خانم حامله دعاش زود برآورده میشه🥹

عزیزم چند هفتگی رفتی؟ من 6 چهار روز بودم فقط ساک بارداری دیده شد سونو شکمی انجام دادم بعد بهم گف دو هفته دیگ بیا

چن هفتگی رفتی؟؟

ای جونم خدا حفظش کنه

ایجانم خدابرات حفظش کنه

خدا حفظش کنه برات عزیزم

چه عکس قشنگی

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان فرنام و مرسانا مامان فرنام و مرسانا ۳ سالگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری