خدایا شکرت 😍اینم اولین سونوی ما تشکیل قلب 😍😘

تصویر
۲۰ پاسخ

عزیزم مبارکه
چندهفته رفتین

ای جانم مباااارکه واسه منم دعا کن آخر ماه میخوام برم

علائم بارداری داری عزیزم؟

خداروشکر عزیزم‌واسه‌ما هم دعا کن تشکیل بشه

خداروشکر گلم برای منم دعا کن

ای جان مبارکه🤩

سلام مامانا.روزتون بخیر.من امروز سونو دادم دکتر گفت همچین عالی بود .دوهفته بعد بیا ببینم حنینت رشدش چطوره.میشه بگید چه غذاهایی برای رشد کوچولوی مفیده؟

خداروشکر عزیزم ،منم دوشنبه میرم برای سونو قلب برای منم دعا کنید دوستان

مبارکه گلم‌چن هفته ای؟

عزیزممم

مبارکه عزیزممم

خداروشکر عزیزم
ببخشید تاریخ آخرین پریودتون کی بوده
سونو واژینال انجام دادی

خداروشکر عزیزم

مبارکه عزیزم خداروشکر ببخشید طبق سونو چندهفته هستید رفتید برای سونو قلب؟قبلش سونو رفتید جنین دیده شده بود ؟

خداروشکر عزیزم مبارک باشه

الهی شکر برای منم دعا کنن آخر ماه میخام برم سنو قلب

خداحفظش کنه گلم🥰🥰🥰🥰

مبارکت باشه قشنگم

خدارو شکر
مبارکتون باشه

الهی شکر گلم

سوال های مرتبط

مامان نیـهان مامان نیـهان ۱ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ستاره مامان مامان ستاره ۳ ماهگی
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوروش👶🏻🤍 مامان کوروش👶🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری