۴ پاسخ

بیست دیقه تا نیم ساعت طبیعیه
کمتر از یه ربع نباشه

پنج شش دقیقه

بچه من تا یکماهو خورده ای بیست دقیقه
هی کمتر و کمتر میخوره الان
ده دقیقه

شیرخشک یا شیرمادر

سوال های مرتبط

مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی