مامانا دخترم تبش رو ۳۸.۳ چیکار کنم

۶ پاسخ

آب ولرم با نمک قاطی کن پاشویه کن

پاراکید بده
یه پیاز حلقه کن بزار ته جورابش

پاراکید هر ۴ساعت دوبرابر وزنش
پاشویه
دستمال مرطوب روی شکم و ران

بهش پاراکید یا استامنیفون دوبرابر وزنش بده
پاشویه کن با آب ولرم کف دست کف پا شکم و فرق سرش رو خنک کن

استامینوفن بده کم نشد شیاف بزن دختر من فقط با شیاف تبش میومد پایین

پاراکید بده گلم
پاشویه‌ش کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان نورا👩‍🍼🌸 مامان نورا👩‍🍼🌸 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی