خانما قطرع اهن رو تو یخچال بذارم؟

۴ پاسخ

روش نوشته تا ۳۰ درجه یعنی دمای اتاق خوبه

اره عزیزم

بله تو یخچال باشه بهتره

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱ سالگی