کیا قرص گل مغربی این مارکسو خوردن برا زایمون

تصویر
۴ پاسخ

انگار درد دارم 😬البته خیلی کار کردم. نمیدونم

از هفته ۳۷ باید شروع میکردی

بذار واژنت تاثیر خیلی بیشتری داره برو تاپیک منو بخون راجیش گفتم

برای باید بخوری؟؟؟ سر بچه اولم میزاشتم تو واژنم🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۱۴ ماهگی
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی