خانما توی ۱۲ هفته هم ان اس تی میگیرن؟

۳ پاسخ

آن اس تی مال ماه‌های آخره.الان یه سونو میدن و شیاف پروژسترون. باید استراحت کنه مراعات کنه کار سنگین نکنه

نه ان اس تی چیو نشون بده

۱۲ تا ۱۳ هفته جا داره

سوال های مرتبط

تربچه تربچه قصد بارداری
مامان نابغه کوچولو مامان نابغه کوچولو ۱ سالگی
مامان آراد و تودلی👻 مامان آراد و تودلی👻 ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی