بعد سزارین از کی میشه . رابطه داشت

۲ پاسخ

بعد۴۰روز

تا ۶ هفته نباید رابطه داشت که رحم برگرده سر جای خودش
بعد اون اگه خونریزیت بند اومد بسم الله😆نمیدونم چرا من خیلی سرد شدم 🤔اصلا هبچ هیچ میلی ندارم

سوال های مرتبط

مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی