۱۲ پاسخ

عزیز من یه هفتس حرکتشو میفهمم برا شما خیلی زوده

منم متوجه نمیشم

خیلی دلم میخواد حس کنم

من یه چیزایی حس می کنم

اووو من تازه جمعه مثل حباب ترکیدنش حس میکنم هنوز ۱۶ هفته ای

پس چرا تو گهواره زده از هفته ۱۶ تکونمو حس میکنی

چه زود میخوای حس کنی کم کمش از بیست یک هفته به بعد حس میش😅

هفته ۱۸ حس میکنی

بچه اولم من تو هفته ۱۶تاق باز میخوابم اشکال نداره

بچه ی سومم البته اگه بچه ی اولت حس نمیکنی

عزیزم من حس میکنم نبض تندمیزنه

خیلی زوده من تازه بیست یا بیست یک هفتگی اولین حرکت حس کردم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری