۳ پاسخ

براانتی فقط برو نصوحیان جنسیت قطعی بهت میگ و همراهتوراه میده ۱۲۰۰ میگیره ولی می ارزه

عصارزادگان رفتم تقریبا800شد

من برای انتی نرفتم سونوهای داپلر را چند تاشو رفتم مهدیه توی احمدآباد خوبه حدود ۱ تومن میشد
هم از تامین اجتماعی کم می کنه هم خودش خیریه است و کم می کنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری