۳ پاسخ

امکانش زیاده باردار باشی
صبر کن اگر تاخیر داشتی تست بزن عزیزدلم
راستی بهت نگفتم من‌بیبی چک زدم منفی شد به نیم ساعت نکشید بعدش پریود شدم🫠😂انگار به بیبی چک‌بند بود

امکان داره باردار شده باشی 😍😍

تست بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری