این مدل بیبی چک چتورخ روز یازده آزاد سازی ام زدم منفی خوشگل تحویلم داد

تصویر
۹ پاسخ

واییی چرا زود می‌زنید آخه ۱۴ روز به بعددد

نه ی هاله ریزی من میبینم دو سه روز دیگه امتحان کن

تو عزیزم چند روز دیگه بزن

مال من روز ده هاله داد روزا دیگه مثبت الکی نیس یعنی

خخخ آخی عزیزم منم این ماه برا اولین بار آمپول زدم ۵ روزه هنوز زوده ۱۰ روز دیگ میزنم انشالله ک خیره

از درد ناف ام دارم میمرم والا یهویی میگیره قدم برداشتن هم سخت میشه

بی‌بی‌چکش دقیقه ولی تو زود زدی خیلی

تا پونزده وقت داری

منفی خوشگل

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری