سلام مامانا روز یازده آزاد سازی گذاشتم بیبی چک کاذبه ینی؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

مال منم روز ۱۱ مثل همین بود
و هر روز پررنگ تر شد
روز ۱۶ کامل پررنگ شد ازمایش دادم

میگن ۱۴ روز باید بگذره تا مثبت کاذب نشون نده

یه هاله کمرنگی داره الهی ک مثبت باشه

برا من روز ۱۳ اینجوری شد گفتم کاذبه ولی روز ۱۴ پررنگ تر شد

هاله داره ایشالا که پررنگ تر بشه

علائمت چی بوده؟
منم روز ۶ ازادسازیم عجیب استرس دارم

من فکر میکنم مثبته چون از روز ۹ ازادسازیت پر رنگتره خیلی

بذار روز ۱۴بزن

دکترت تجویز کرد برات آمپول آزاد سازی ؟

هاله داره انشالله مثبته دوروز دیگه دوباره بزن

هاله داره انشالله مثبت من روز ۱۱ منفی شد که منفی ام موند

ایشالا که مثبتی ، یه چند روز دیگه هم صبر

چیزی معلوم نیس

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری