مال منم روز ۱۱ مثل همین بود
و هر روز پررنگ تر شد
روز ۱۶ کامل پررنگ شد ازمایش دادم
میگن ۱۴ روز باید بگذره تا مثبت کاذب نشون نده
یه هاله کمرنگی داره الهی ک مثبت باشه
برا من روز ۱۳ اینجوری شد گفتم کاذبه ولی روز ۱۴ پررنگ تر شد
هاله داره ایشالا که پررنگ تر بشه
علائمت چی بوده؟
منم روز ۶ ازادسازیم عجیب استرس دارم
من فکر میکنم مثبته چون از روز ۹ ازادسازیت پر رنگتره خیلی
بذار روز ۱۴بزن
دکترت تجویز کرد برات آمپول آزاد سازی ؟
هاله داره انشالله مثبته دوروز دیگه دوباره بزن
هاله داره انشالله مثبت من روز ۱۱ منفی شد که منفی ام موند
ایشالا که مثبتی ، یه چند روز دیگه هم صبر
چیزی معلوم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.