منم امروز ۸روز از آمپول آزاد سازیم هست بیبی چکم دوتا خط پر رنگ انداخت حالا میخوام صبرکنم تا ۱۲بازم بزنم .بنظرمن اگر منفی بود یا اگر نگرفته نشون نمیداد فکرکنم مثبتیم
منم مث شمام شما آزمایش ندادی ؟؟؟؟
هاله داره مثبته
دو روز دیگه تکرار کن ان شاء الله که مثبتی
مثبته عزیزم بعد ۱۲روز نشون میده دیگه
چند روز دیگه تکرار کن
مدیکور کاذب نمیندازه مبارکه
مثبته
مثبته😍
تا ۱۴ یا ۱۵ روز قبول نیست ولی بزار موعدت بزن عزیزم امیدوارم مثبت واقعی باشی😍
مبارکت باشه قشنگم 🥹
فردا و پس فردام بزن اگه پر رنگ شد برو ازمایش خون
هاله انداخته انگار مثبته برای منم دعا کن 🙂
هاله داره مبارکه اما میگن تا ۱۴ آزادسازی احتمال کاذب بودن هست بخاطر آمپول و دارو
مثبته گلم
هاله داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.