سلام مامانا روز ۱۳ آزاد سازی گذاشتم ینی کاذبه یا مثبته؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

انشاالله که مثبت ولی امکان کاذب شدن هم هست دوباره دو روز دیگه تکرار کن

اینقد پررنگ نه دیگ کاذب نیس برا من روز ۱۳ کمرنگ تر بود

اره مثبته

مثبتی خانوم

انشالله مثبته صبر کن بعد تاخیر برو آزمایش

ازاد سازی ینی چی

بعد آزادسازی چندبار اقدام کردی

دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا‌ و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدیم توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری

یعنی 13 روز از ازاد سازی گذشته

مثبته عزیزم
چندوقته اقدامی

مبارکه

مثبته عزیزم مبارکه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری