انشاالله که مثبت ولی امکان کاذب شدن هم هست دوباره دو روز دیگه تکرار کن
اینقد پررنگ نه دیگ کاذب نیس برا من روز ۱۳ کمرنگ تر بود
اره مثبته
مثبتی خانوم
انشالله مثبته صبر کن بعد تاخیر برو آزمایش
ازاد سازی ینی چی
بعد آزادسازی چندبار اقدام کردی
دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدیم توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری
یعنی 13 روز از ازاد سازی گذشته
مثبته عزیزم
چندوقته اقدامی
مبارکه
مثبته عزیزم مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.