۶ پاسخ

من وسواسی ام و استرسی آقامم همی بهم میگه استرس برات خوب نی ولی دست خودم نی

عزیزم🥹

البته از یسری دردامم میترسم میگم نکنه خدای ناکرده مشکلی واسه نی نی ام پیش اومده

من برا آنومالی استرس دارم

اره🥺

از منم همینطوره هم رحمم همم استخون جلوش درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی کوچولو 👼🏻🤍 مامان نی‌نی کوچولو 👼🏻🤍 هفته بیست‌وششم بارداری