۵ پاسخ

پسر داری
ازمایشت هم خوبه

معمولا مام پایینه میگن پسر انشالله سلامت باشه

از منو کسی میدونه چیه؟

تصویر

جنسیت شاید پسر
اما شما باید سلفری بدین

احتمالا پسر

سوال های مرتبط

مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی💙🐣 مامان جوجه طلایی💙🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری