سلام خانما کسی می‌تونه بگه جنسیت چیه

تصویر
۸ پاسخ

پسره.

خیلی تاره ولی انگار نوشته پسر

خیلی تاره عکس ولی فک کنم نوشته پسر

عکس واضح نیس. ولی باید دنبال Xیا Y بگردی ایکس ینی دختر. ایگرگ یعنی پسر

پسره عزبزم
Probably male

خیلی ناخواناست

هیچی معلوم نیست

خیلی تاره

سوال های مرتبط

مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری