۵ پاسخ

من زیردلم پایین نافم تکون میخوره یه جورایی ولی نمیدونم نفخ هست یا واقعا تکون های بچه هست 😅😅

من زیر دلمه توی واژن نمیدونم حس نکردم بیشتر کنار ناف و یکم پایین تر ناف سمت چپ گاهی هم راست

من کنار نافمه بیشتر

اره خواهر
تو سیروکست چند بوده

اره من که از دو روز قبل انومالی کلا تو واژن حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری